För årets första kull stod ett av
de två kandagässparen. Förra året var grågässen
först, men det är fortfarande osäkert om det finns
något häckade par i år.
Sex ungar var det. Det ska bli intressant att följa dem
och se om de två kandagåsparen slår ihop sina
kullar till ett jättedagis som de gjorde förra året.