Dalkarlskärret 2010 19 maj
<< Första   < Bakåt   Framåt >   Senaste >>  
För årets första kull stod ett av de två kandagässparen. Förra året var grågässen först, men det är fortfarande osäkert om det finns något häckade par i år.

 

Sex ungar var det. Det ska bli intressant att följa dem och se om de två kandagåsparen slår ihop sina kullar till ett jättedagis som de gjorde förra året.